Šabľa z Miami

Autor: PIVOBRANA ... | 15.11.2013 o 9:44 | Karma článku: 7,62 | Prečítané:  766x

V americkom Miami sa 13. novembra 2013 odovzdávali ocenenia GLOBAL SABRE AWARDS a spomedzi viac ako 4 000 prihlásených PR kampaní z celého sveta porota vybrala päťdesiatku najlepších, ktorým odovzdala prestížne nablýskané „šable" (sabre = šabľa). Naše hnutie PIVOBRANA vyhralo. Najmä vďaka VÁM, priaznivcom poctivého slovenského nezávislého piva :-)

Pamätáte si ešte na naše začiatky spred roka? Bolo nás 11 malých rodinných minipivovarov a posledný priemyselný mohykán - nezávislý Banskobystrický pivovar Urpiner. Spojili sme svoje sily v hnutí  PIVOBRANA, aby sme chránili poctivé a nezávislé pivovarníctvo pred tlakom nadnárodných gigantov, ktoré agresívne ovládli slovenský pivný trh. Slovná hračka PIVO plus OBRANA, najväčší celoslovenský slepý pivný test, kde lokálny Urpiner vyzval globálneho Zlatého Bažanta a porazil ho, nábor členov do hnutia, otvorená, priama, hravá a jasne cielená komunikácia, ktorá priniesla obrovský nárast sympatií verejnosti natoľko zaujala medzinárodnú porotu, že nášmu projektu PIVOBRANA udelila najvyššie ocenenie. V  PIVOBRANE je aktuálne združených 16 malých výlučne slovenských pivovarov, 3200 registrovaných členov - fyzických osôb a vyše 4000 fanúšikov na sociálnej sieti. Bez všetkých týchto nefalšovaných milovníkov poctivého nezávislého piva, bez vás, ktorí odmietate piť unifikované europivá, by nebola ani PIVOBRANA.

sabre.jpeg

„Je to pre nás úžasný pocit a zadosťučinenie za prácu, ktorú už 13 rokov odvádzame. Dôkaz, že aj na Slovensku sa robí PR na svetovej úrovni a že aj absolútne nízkorozpočtové projekty s profesionálne nastavenou komunikáciou majú šancu na medzinárodný úspech a vedia poraziť projekty s miliónovými marketingovými budgetmi. Je to ocenenie aj pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska, ktorá sa nebála do tohto komunikačného projektu ísť a jasne zadefinovať svoje postoje a názory. Malé slovenské  pivovary, ktoré si zachovali vlastnú identitu, si naozaj zaslúžia našu pozornosť a všetci na ne môžeme byť právom hrdí," vyjadril sa Karol Wolf, Managing Director PR agentúry Dynamic Relations, ktorá projekt PIVOBRANA vymyslela a zrealizovala.

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Slovan neplatí ani za nájom štadióna, mestu dlhuje takmer 400-tisíc eur

Hokejový klub nemá na výplaty ani na nájom štadióna. Vedenie tvrdí, že sezónu v KHL dohrá.

SVET

Člověk v tísni: Z Donecka nás vyhnala aj ruská propaganda

Ruské médiá tvrdia, že humanitárna pomoc je využívaná na špionáž, hovorí JAN MRKVIČKA.


Už ste čítali?